/ Nieuws & promoties / Veel gestelde vragen - Corona

Veel gestelde vragen - Corona

Via deze weg wensen wij jullie graag te informeren voor jullie meest gestelde vragen Post Covid-19. Zijn er productievertragingen? ​Indien u nog andere vragen hebt, kunt u steeds contact met ons opnemen via mail (info@prenuptia.be) of via onze Facebookpagina.Onze winkels Wonen & Slapen blijven gewoon geopend. Mits enkele maatregelen die in acht genomen moeten worden. Wenst u een bezoek te brengen aan onze toonzalen, dan bent u vanaf nu verplicht om een afspraak in te plannen.

 

Hoe bereidt Prenuptia zich voor?

Prenuptia blijft geopend!
Vanaf zaterdag 27 maart 2021 gelden er nieuwe maatregelen omtrent uw winkelbezoek en dient u een afspraak in te plannen. Hieronder vindt u de maatregelen waaraan u zich dient te houden.
Wilt u de fystieke winkel liever mijden. Dan vindt u online op onze website een groot gedeelte van ons assortiment. Online bestellen kan snel en gemakkelijk.

 

Welke regels gelden in onze winkels

  • Een afspraak plannen is verplicht voor een winkelbezoek! Dit kan u via deze link
  • Max. 2 personen per gezin. 
    Een klant mag vergezeld zijn van minderjarige kinderen (onder de 12jaar) die onder hetzelfde dak wonen of van een andere persoon uit hetzelfde huishouden of van zijn of haar duurzaam contact. bron:https://economie.fgov.be/sites/default/files/Files/Publications/files/coronavirus-gids-opening-handel.pdf
  • Een mondmasker dragen in onze winkel is verplicht. Indien u eentje vergeten bent, is het ook mogelijk een chirurgisch mondmasker aan te kopen voor €1. 
  • Hou rekening met de 1,5m afstandsregel.
  • Wij voorzien op verschillende plaatsen in onze winkel ontsmettende gel.
  • Probeer je winkelbezoek tot een minimum te beperken en maximaal 30 minuten te laten duren. 
  • Hebt u ziektesymptomen? Blijf dan zeker thuis! 

 

Hoe maak ik een afspraak?

Elke bezoeker moet zijn bezoek voorop inplannen. Dit kan heel snel en gemakkelijk door hier te klikken. U komt terecht op ons online portaal.
Hier kiest u het filiaal waarvoor u komt en het aantal bezoekers. Daarnaast dient u uw gegevens in te vullen. Voila! Uw afspraak staat ingepland.

Wat als ik geen mailadres heb? 
U kunt ook telefonisch uw afspraak inplannen. Dit kan op het rechtstreekse nummer : 089 32 94 64

 

Wat met de levering van mijn bestelling?

Leveringen blijven gewoon doorgaan.
Van zodra de goederen toekomen in ons magazijn, zullen we pro-actief onze klanten contacteren om een leverafspraak in te plannen. Door de drukte, zou het wel kunnen dat uw bestelling een kleine leververtraging heeft. Komt u daarom uw goederen liever afhalen, dan kan dat natuurlijk! Hiervoor kan je gewoon contact opnemen met onze afhaaldienst (afhaling@prenuptia.be).

We kunnen eveneens het plaatsen van meubels toelaten (montage & meubellift). Gelieve wel de ruimte te verlaten bij montage en een mondmasker op te zetten om de veiligheid van onze werknemers te garanderen. Bovendien vragen we onze klanten ook om alle cash te vermijden en daarom uw storting 7 dagen op voorhand te voldoen. Voor verdere vragen in verband met uw levering mag u steeds contact opnemen via 089/32.98.12
 

Hoe zit het met afhalingen?

Afhalingen blijven gewoon doorgaan.
Had jij een product besteld voor afhaling? Gelieve 3 dagen op voorhand onze afhaaldienst te contacteren zodat we kunnen nakijken of de goederen alvast binnen zijn. Onze afhaaldienst zal eveneens op dat moment een afhaalmoment met u inplannen, zodat we de nodige tijd hebben om de producten klaar te zetten. Zo hopen we u een vlotte service te kunnen garanderen. Let op! Het is niet mogelijk om bij afhaling van uw goederen te betalen. U dient vooraleer u uw goederen komt ophalen, het resterende bedrag over te maken. Er is geen mogelijkheid tot betalen bij het afhalen. Contact opnemen kan op volgend mailadres: afhaling@prenuptia.be. Afhaling kan steeds van maandag t/m zaterdag van 10u-17u, behalve op woensdag. 
 

Heeft mijn bestelling een leververtraging?

Gezien de huidige globale situatie (versperring Suezkanaal & COVID) is het mogelijk dat uw bestelling vertraging heeft.
Door de stijgende verspreiding van het Covid-19 virus ervaren veel van onze leveranciers aanzienlijke afwezigheden onder hun werknemers door quarantaines, omdat ze in contact zijn gekomen met positief geteste mensen. Dit kan leiden tot vertragingen van de reeds geplande goederen. We doen onze best om alles zoals gepland uit te leveren, maar we zijn natuurlijk afhankelijk van onze leveranciers. Onze excuses voor eventuele ongemakken en we hopen op uw begrip in deze uitzonderlijke situatie. Om de status van uw bestelling op te volgen, kunt u zich altijd registreren in onze klantenzone

 

Help, mijn decobon vervalt! 

Verviel jouw decobon tijdens onze sluiting? Geen zorgen! Jouw decobon wordt automatisch verlengd met de periode van sluiting van onze winkel. 

 

 

Prenuptia - Veel gestelde vragen - Corona