/ Nieuws & promoties / Corona Update

Corona Update

Via deze weg wensen wij jullie graag te informeren voor jullie meest gestelde vragen Post Covid-19. Zijn er productievertragingen? Hoe zit het met leveringen en afhalingen? ... Indien u nog andere vragen hebt, kunt u steeds contact met ons opnemen via mail (info@prenuptia.be) of via onze Facebookpagina.
 

Hoe bereidt Prenuptia zich voor?

Vanaf dinsdag 1 december kunnen we onze winkel terug openen! Had u toch liever een artikel online aangekocht, dan kan dat via onze website! Stuur ook gerust uw vragen naar sales@prenuptia.be zodat één van onze interieuradviseurs u kan verder helpen. 
 

Welke regels gelden in onze winkel?

  • Max. 1 persoon per gezin. Wenst u met 2 te komen? Dan dient u een afspraak te maken. Het is niet toegestaan om met meer als 2 personen naar de winkel te komen.
  • Een mondmasker dragen in onze winkel is verplicht. Indien u eentje vergeten bent, is het ook mogelijk een chirurgisch mondmasker aan te kopen voor €1. 
  • Hou rekening met de 1,5m afstandsregel.
  • Wij voorzien op verschillende plaatsen in onze winkel ontsmettende gel.
  • Probeer het gezelschap van kinderen t/m 18 jaar zoveel mogelijk te beperken. 
  • Probeer je winkelbezoek tot een minimum te beperken en maximaal 30 minuten te laten duren. 
  • Hebt u ziektesymptomen? Blijf dan zeker thuis! 
     

Wat met de levering van mijn bestelling?

Van zodra de goederen toekomen in ons magazijn, zullen we pro-actief onze klanten contacteren om een leverafspraak in te plannen. Door de drukte, zou het wel kunnen dat uw bestelling een kleine leververtraging heeft. Komt u daarom uw goederen liever afhalen, dan kan dat natuurlijk! Hiervoor kan je gewoon contact opnemen met onze afhaaldienst (afhaling@prenuptia.be).

We kunnen eveneens het plaatsen van meubels toelaten (montage & meubellift). Gelieve wel de ruimte te verlaten bij montage en een mondmasker op te zetten om de veiligheid van onze werknemers te garanderen. Bovendien vragen we onze klanten ook om alle cash te vermijden en daarom uw storting 7 dagen op voorhand te voldoen. Voor verdere vragen in verband met uw levering mag u steeds contact opnemen via 089/32.98.12
 

Hoe zit het met afhalingen?

Had jij een product besteld voor afhaling? Gelieve 3 dagen op voorhand onze afhaaldienst te contacteren zodat we kunnen nakijken of de goederen alvast binnen zijn. Onze afhaaldienst zal eveneens op dat moment een afhaalmoment met u inplannen, zodat we de nodige tijd hebben om de producten klaar te zetten. Zo hopen we u een vlotte service te kunnen garanderen. Let op! Het is niet mogelijk om bij afhaling van uw goederen te betalen. U dient vooraleer u uw goederen komt ophalen, het resterende bedrag over te maken. Er is geen mogelijkheid tot betalen bij het afhalen. Contact opnemen kan op volgend mailadres: afhaling@prenuptia.be. Afhaling kan steeds van maandag t/m zaterdag van 10u-17u, behalve op woensdag. 
 

Heeft mijn bestelling een leververtraging?

Door de stijgende verspreiding van het Covid-19 virus ervaren veel van onze leveranciers aanzienlijke afwezigheden onder hun werknemers door quarantaines, omdat ze in contact zijn gekomen met positief geteste mensen. Dit kan leiden tot vertragingen van de reeds geplande goederen. We doen onze best om alles zoals gepland uit te leveren, maar we zijn natuurlijk afhankelijk van onze leveranciers. Onze excuses voor eventuele ongemakken en we hopen op uw begrip in deze uitzonderlijke situatie. Om de status van uw bestelling op te volgen, kunt u zich altijd registreren in onze klantenzone
 

Help, mijn decobon vervalt! 

Verviel jouw decobon tijdens onze sluiting? Geen zorgen! Jouw decobon wordt automatisch verlengd met de periode van sluiting van onze winkel. 

Prenuptia - Corona Update