Foutmelding

Notice: Undefined variable: _SESSION in prenuptia_preprocess_page() (regel 87 van /data/sites/web/prenuptiabe/www/sites/all/themes/prenuptia/template.php).
/ Nieuws & promoties / Corona Update

Corona Update

Via deze weg wensen wij jullie graag te informeren voor jullie meest gestelde vragen Post Covid-19. Worden afhalingen toegelaten? Welke zijn de maatregelen in de winkel? ... Indien u nog andere vragen hebt, kunt u steeds contact met ons opnemen via mail (info@prenuptia.be) of via onze Facebookpagina.
 

Welke maatregelen worden er genomen in de winkel en waar dien ik als klant rekening mee te houden?

Om de veiligheid van onze klanten te garanderen hebben we enkele regels opgesteld die van toepassing zullen zijn in onze winkel:

  1. Blijf thuis als je ziektesymptomen hebt.
  2. Hou 1,5 meter afstand van andere klanten en ons winkelpersoneel.
  3. Het is aanbevolen om een mondmasker te dragen in onze winkel.
  4. Ontsmet je handen bij het binnengaan en raak alleen de producten aan die je nodig hebt.
  5. Doe je aankopen niet langer dan nodig.
  6. Wandel zoveel mogelijk rechts in onze winkel. 
  7. Betaal zoveel mogelijk met de kaart, bij voorkeur contactloos.
  8. Volg altijd de aanwijzingen van ons personeel.

 

Is er vertraging op mijn bestelling?

De meeste van onze leveranciers hebben hun productie kunnen voortzetten. Helaas hebben we wel geen goederen kunnen/mogen aannemen tijdens de Corona periode. Deze worden in de komende weken aangeleverd in ons magazijn. Van zodra jullie goederen binnen zijn, zal onze dienst pro-actief contact opnemen met elke klant om een afspraak voor levering vast te leggen. 
 

Hoe zit het met afhalingen?

Had jij een product besteld voor afhaling? Gelieve op voorhand onze klantendienst te contacteren zodat we kunnen nakijken of de goederen alvast binnen zijn. Onze klantendienst zal eveneens op dat moment een afhaalmoment met u inplannen, zodat we de nodige tijd hebben om de producten klaar te zetten. Zo hopen we u een vlotte service te kunnen garanderen. Contact opnemen kan op volgend mailadres: klantendienst@prenuptia.be
 

Wat met mijn geplande levering?

Van zodra de goederen toekomen in ons magazijn, zullen we pro-actief onze klanten contacteren om een leverafspraak in te plannen. Door de extreme drukte, zou het wel kunnen dat uw bestelling een kleine leververtraging heeft. Komt u daarom uw goederen liever afhalen, dan kan dat natuurlijk! Hiervoor kan je gewoon contact opnemen met onze klantendienst (klantendienst@prenuptia.be).

We kunnen eveneens het plaatsen van meubels toelaten (montage & meubellift). Gelieve wel 1,5 meter afstand te behouden om de veiligheid van onze werknemers te garanderen. Bovendien vragen we onze klanten ook om zoveel mogelijk cash te vermijden en daarom uw storting 7 dagen op voorhand te voldoen. Voor verdere vragen in verband met uw levering mag u steeds contact opnemen met leveringen@prenuptia.be

Prenuptia - Corona Update