Waar kunnen we je mee helpen?

Veelgestelde vragen
Hoe dien ik mijn producten te onderhouden?

Hout is gevoelig aan warmte, leder aan zonlicht, jeans kan kleur afgeven aan uw stoffen zetel, … Draag goed zorg voor uw meubels, want ze kunnen gevoelig zijn voor schade. Maar hoe kunt u dit allemaal weten? En waar dient u rekening mee te houden? Neem een kijkje in onze brochure met al onze do’s & dont’s om zo de levensduur van je meubel te verlengen.

Is het mogelijk mijn aankoop te retourneren?

Wanneer je een aankoop doet via onze winkel, ontstaat er een verkoopovereenkomst en heb je niet het recht hiervan af te zien. Voor decoratieartikelen die we in stock hebben zijn we flexibel en is een retour mogelijk binnen 7 dagen. Wanneer u het product in originele verpakking terugbrengt, krijgt u een tegoedbon ter waarde van dit product. De retourvoorwaarden voor online aankopen kunt u raadplegen in art. 17 van onze algemene voorwaarden.

Wat als er een artikel ontbreekt?

De pakketten van onze leveranciers zijn zodanig opgesteld dat er geen artikelen zouden mogen ontbreken. Het zou kunnen dat uw poten aan de onderkant van uw zetel apart verpakt zitten, dat schroefjes gewikkeld zitten in een apart karton, … Mocht het toch nog voorvallen dat een artikel ontbreekt in uw bestelling dient u best contact op te nemen met onze klantendienst. Onze klantendienst zal uw bestelling onderzoeken en de ontbrekende artikelen nasturen. U dient deze klacht te melden in uw klantenzone.

Neem contact op
Wat als ik een klacht heb over mijn bestelling?

Indien uw artikelen niet in de verwachte status zijn aangeleverd dient u best contact op te nemen met onze klantendienst. Onze klantendienst zal uw klacht bekijken en zo snel mogelijk naar u terugkoppelen. U kunt uw klacht melden in uw klantenzone. Let wel dat u rekening dient te houden dat we niet alle artikelen in voorraad hebben en we daarom afhankelijk zijn van de levertijden van onze leveranciers.

Hebt u een klacht over uw online aankoop? Dan kunt u ons contacteren via info@prenuptia of steeds het Online Dispute Resolution-platform raadplegen (dit is een internetplatform opgericht door de Europese Commissie met als doel geschillen voortvloeiend uit e-commerce buiten de rechtbank op te lossen). U kunt deze raadplegen via volgende link en gebruik maken van volgend mailadres: info@prenuptia.be

Welke garanties heb ik op mijn producten?

U hebt recht op een wettelijke garantie van 2 jaar. Deze garantietermijn gaat in vanaf het moment van afhaling of levering. In geval van gegronde schade hebt u recht op een (kosteloze) herstelling van het artikel of vervanging door hetzelfde of vergelijkbaar meubel. Gelieve bij een klacht eerst contact op te nemen, zodat wij alvast uw bestelling kunnen onderzoeken alvorens u naar onze winkel komt. U kunt uw klacht indienen via uw klantenzone.

Hebt u een klacht over uw online aankoop? Dan kunt u steeds het Online Dispute Resolution-platform raadplegen (dit is een internetplatform opgericht door de Europese Commissie met als doel geschillen voortvloeiend uit e-commerce buiten de rechtbank op te lossen). U kunt deze raadplegen via volgende link en gebruik maken van volgend mailadres: info@prenuptia.be

Welke zijn de openingsuren van de klantendienst?

Onze openingsuren van onze klantendienst verschillen van onze toonzaal. Hieronder kunt u een overzicht vinden van onze openingsuren:

Openingsuren

Onze onderhoudtips

Op zoek naar enkele handige tips omtrent het gebruik & onderhoud van je meubels? Ontdek hier onze DO and DON'TS.

Bekijk de leveringskost

Hier vindt u een overzicht terug van onze transportkosten.