Waar kunnen we je mee helpen?

Veelgestelde vragen
Kan ik de status van mijn bestelling raadplegen?

De status van uw bestelling is afhankelijk van de doorgegeven levertermijn. Om onze klanten een betere service te bieden, kunt u uw bestelling opvolgen via onze website. Zo weet u precies wanneer uw meubelen bij ons in het magazijn zullen geleverd worden. Bovendien kunt u uw afhaling nu ook rechtstreeks via de klantenzone inboeken.

U kunt uw bestelling opvolgen in 2 eenvoudige stappen:
1. Ga naar uw klantenzone
2. Hou uw contractnummer & GSM-nummer bij de hand. Deze hebt u nodig om te kunnen inloggen in de klantenzone.
That's it!

Kan ik mijn bestelling nog annuleren?

Eens het verkoopcontract getekend is, gelden de annulatie voorwaarden. Het is mogelijk om uw bestelling alsnog te annuleren, maar dan bent u 50% verschuldigd van het totale bedrag.

Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?

Wijzigingen dienen zo snel mogelijk doorgegeven te worden, zodat we onze leverancier deze wijzigingen nog kunnen doorgeven. Eens de bestelling ontvangen werd door de leverancier zijn wijzigingen niet meer mogelijk.

Wat als mijn gegevens niet kloppen?

Indien uw gegevens niet kloppen zoals deze vermeld staan op het verkoopcontract, kunt u best zo snel mogelijk met ons contact opnemen. Dit kan via mail (info@prenuptia.be) of telefonisch (089/35.08.25)

Onze onderhoudtips

Op zoek naar enkele handige tips omtrent het gebruik & onderhoud van je meubels? Ontdek hier onze DO and DON'TS.

Bekijk de leveringskost

Hier vindt u een overzicht terug van onze transportkosten.