Waar kunnen we je mee helpen?

Veelgestelde vragen
Hoe kan ik een leveringsafspraak plannen?

Zelfs nog voor uw levering binnen is, nemen wij contact met u op om een datum van levering af te spreken. Één dag voor de afgesproken leverdatum, sturen wij u nog even een herinnering via sms. De dag zelf contacteert de chauffeur u ook een half uurtje op voorhand om u te informeren dat hij eraan komt. U kunt ook zelf rechtstreeks contact opnemen met onze dienst leveringen via volgend telefoonnummer: 089 32 98 12.

Kan ik de leveringsdatum nog wijzigen?

Wanneer u uw leveringsdatum doorgeeft, maken wij onze planning op om uw goederen tot bij uw thuis te leveren. Om deze planning te kunnen aanhouden vragen wij u om minstens 7 dagen op voorhand contact op te nemen indien u de leveringsdatum nog wilt wijzigen.U kunt hiervoor rechtstreeks contact opnemen met onze dienst leveringen via volgend telefoonnummer: 089 32 98 12.

Kan ik een meubellift reserveren?

U woont in een appartement? Vanaf het 1ste verdiep, raden wij u steeds aan om gebruik te maken van een meubellift om een vlotte levering te kunnen voorzien. Indien u dit nog niet had aangegeven tijdens de aankoop van uw meubelen, kunt u dit ook nog aanvragen wanneer u uw leverafspraak maakt. U kunt hiervoor rechtstreeks contact opnemen met onze dienst leveringen via volgend telefoonnummer: 089 32 98 12.

Kan ik producten langer op stock laten staan bij jullie?

U hebt uw meubelen al besteld, maar wilt deze nog even bij ons in het magazijn laten staan, omdat uw verbouwing nog niet volledig klaar is? Dat kan! U kunt dit doorgeven tijdens de aankoop van uw product of doorgeven wanneer u gecontacteerd wordt voor levering van uw artikelen. Afhankelijk van de duur dat u uw meubelen bij ons wenst te stockeren, vragen we u het resterende verschuldige bedrag te volstorten.

Wat is de levertermijn van mijn product?

De productietermijn van uw product wordt standaard op uw verkoopcontract vermeld. Let wel dat deze productietermijn steeds indicatief is. Helaas zijn wij steeds afhankelijk van onze leveranciers en kunnen deze afwijken in het geval van uitzonderlijke omstandigheden (COVID)

Wat zijn de kosten voor levering?

Is uw bestelling groter dan €1750 en woont u in Limburg (*excl. Voeren), dan is een levering steeds gratis. Is het bedrag lager dan €1000 dan betaalt u voor een drempellevering €75 in Limburg. Ligt het aankoopbedrag tussen 1000 en 1750 euro, dan kost een drempellevering €65. Meer informatie kunt u vinden via volgende link.

Worden mijn producten gemonteerd?

Montage van uw producten is niet standaard inbegrepen in de levering. Wenst u dit toch dan gelden hiervoor tarieven die per meubelstuk afhankelijk zijn. Sommige meubelstukken worden namelijk geleverd in kit, sommige half monteerbaar en sommige dienen nog volledig gemonteerd te worden. Neem gerust contact op met onze klantenservice (via mail: info@prenuptia.be) om de specifieke kosten voor uw meubelstuk te kennen.

Onze onderhoudtips

Op zoek naar enkele handige tips omtrent het gebruik & onderhoud van je meubels? Ontdek hier onze DO and DON'TS.

Bekijk de leveringskost

Hier vindt u een overzicht terug van onze transportkosten.