Waar kunnen we je mee helpen?

Veelgestelde vragen
Dien ik een voorschot te betalen?

Wanneer uw bestelling in ons systeem wordt geplaatst, wordt deze rechtstreeks doorgestuurd naar onze leverancier. Wij vragen u een voorschot te betalen van 30% van het totale verschuldigde bedrag.

Ik wil mijn cadeaubon gebruiken. Hoe doe ik dat?

Altijd leuk om geld uit te geven dat u gekregen hebt! U kunt gewoon uw cadeaubon indienen aan de kassa, waarmee dit verrekend zal worden met uw aankoopbedrag. Heeft u het saldo nog niet volledig opgebruikt, dan passen we het resterende saldo aan op de cadeaubon en geven we u ze terug mee. De cadeaubon zelf kunt u gebruiken door deze aan te tonen via uw verkoopcontract.

Kan ik met ecocheques betalen?

Op alle onze verlichtingsartikelen is het mogelijk met ecocheques te betalen. U hoeft hiervoor geen rekening te houden met extra kosten. U kunt echter geen ecocheques gebruiken voor aanbiedingen en afgeprijsde artikelen.

Wanneer betaal ik het resterende saldo?

U kan enkel betalen via overschrijving. Gelieve het openstaande bedrag 7 dagen voor levering te volstorten. Vergeet ook niet het OGM-nummer (gestructureerde mededeling) te vermelden, zodat wij uw betaling correct kunnen registreren. Dit nummer kunt u terugvinden op het verkoopcontract.

Welke zijn de betaalmogelijkheden?

U kan enkel betalen via overschrijving. Gelieve het openstaande bedrag 7 dagen voor levering te volstorten. Vergeet ook niet het OGM-nummer (gestructureerde mededeling) te vermelden, zodat wij uw betaling correct kunnen registreren. Dit nummer kunt u terugvinden op het verkoopcontract.

Zijn er mogelijkheden tot een afbetalingsplan?

Bij Prenuptia zelf kunnen wij helaas geen afbetalingsplan bieden. We raden u hiervoor aan langs te gaan bij uw financiële instelling.

Hoe betaal ik online mijn openstaand saldo ?

Om de werking te bevorden en de transactietijd te vermijden, is het mogelijk om uw (resterende) saldo of betaling direct via onze website te voldoen.

  1. Surf naar www.prenuptia.be
  2. Bovenaan in de menubalk vindt u 'MIJN BESTELLING VOLGEN'
  3. Vul uw 'AANKOOPNUMMER' en 'TELEFOONNUMMER' in om in te loggen. Deze gegevens vindt u terug op uw verkoopcontract.
  4. Kies vervolgens voor 'LOPENDE BESTELLINGEN' en kies de bestelling waarvoor u de betaling wilt doen.
  5. Klik op de knop 'SALDO BETALEN', de bankapplicatie opent zich. Volg de stappen in de bank app om de betaling te voldoen.

De betaling is geregistreerd en opgenomen in ons systeem. U ontvangt een bevestiging dat de betaling gelukt is.

Onze onderhoudtips

Op zoek naar enkele handige tips omtrent het gebruik & onderhoud van je meubels? Ontdek hier onze DO and DON'TS.