Waar kunnen we je mee helpen?
Wanneer uw bestelling in ons systeem wordt geplaatst, wordt deze rechtstreeks doorgestuurd naar onze leverancier. Wij vragen u een voorschot te betalen van 30% van het totale verschuldigde bedrag.
Altijd leuk om geld uit te geven dat u gekregen hebt! U kunt gewoon uw cadeaubon indienen aan de kassa, waarmee dit verrekend zal worden met uw aankoopbedrag. Heeft u het saldo nog niet volledig opgebruikt, dan passen we het resterende saldo aan op de cadeaubon en geven we u ze terug mee. De cadeaubon zelf kunt u gebruiken door deze aan te tonen via uw verkoopcontract.
Op alle onze verlichtingsartikelen is het mogelijk met ecocheques te betalen. U hoeft hiervoor geen rekening te houden met extra kosten. U kunt echter geen ecocheques gebruiken voor aanbiedingen en afgeprijsde artikelen.
Omwille van de COVID situatie, kunt u enkel betalen via overschrijving. Gelieve het openstaande bedrag 7 dagen voor levering te volstorten. Vergeet ook niet het OMG-nummer (gestructureerde mededeling) te vermelden, zodat wij uw betaling correct kunnen registreren. Dit nummer kunt u terugvinden op het verkoopcontract.
Omwille van de COVID situatie, kunt u enkel betalen via overschrijving. Gelieve het openstaande bedrag 7 dagen voor levering te volstorten. Vergeet ook niet het OMG-nummer (gestructureerde mededeling) te vermelden, zodat wij uw betaling correct kunnen registreren. Dit nummer kunt u terugvinden op het verkoopcontract.
Bij Prenuptia zelf kunnen wij helaas geen afbetalingsplan bieden. We raden u hiervoor aan langs te gaan bij uw financiële instelling.
Onze onderhoudtips
Op zoek naar enkele handige tips omtrent het gebruik & onderhoud van je meubels? Ontdek hier onze DO and DON'TS.
Bekijk de leveringskost
Hier vindt u een overzicht terug van onze transportkosten.