Waar kunnen we je mee helpen?
Afhankelijk van meubel per meubel kan de verpakking anders zijn. Een hoeksalon wordt in meerdere delen verpakt, een kast wordt vaak in 4-6 verschillende colli’s verpakt enzovoort, … Om specifiek te weten hoe dit voor jouw meubel in elkaar zit kunt u best contact opnemen met onze klantenservice. Dit kan via mail (info@prenuptia.be) of telefonisch via volgend nummer 089/35.08.25
In principe is dit steeds mogelijk. Om echter te zorgen dat dit vlot verloopt is het wel belangrijk om dit even op voorhand (hetzij bij de verkoop, hetzij na contact met onze klantenservice) aan te vragen. U kunt ons hiervoor telefonisch contacteren via 089 35 08 25
Dat kan! Afhaling in ons magazijn aan de winkel is steeds mogelijk. Gelieve 3 dagen op voorhand even te verwittigen dat u zult langskomen via uw online klantenzone. Zo kunnen wij uw product(en) alvast klaarzetten om een vlotte afhaling te kunnen garanderen. Wij vragen u de overschrijving 3 dagen op voorhand elektronisch uit te voeren zodat we wachttijden kunnen vermijden. Voor de veiligheid van uw meubelen, raden we u wel steeds aan gebruik te maken van het gespecialiseerde transport dat Prenuptia voorziet.
Onze openingsuren van het magazijn verschillen van onze toonzaal. Hieronder kunt u een overzicht vinden van onze openingsuren:
OpeningsurenAfhaling in ons magazijn aan de winkel is steeds mogelijk. Gelieve 3 dagen op voorhand even te verwittigen dat u zult langskomen (via uw online klantenzone). Zo kunnen wij uw product(en) alvast klaarzetten om een vlotte afhaling te kunnen garanderen. Gelieve de overschrijving 3 dagen op voorhand elektronisch uit te voeren zodat wachttijden kunnen worden vermeden. Voor de veiligheid van uw meubelen, raden we u wel steeds aan gebruik te maken van het gespecialiseerde transport dat Prenuptia voorziet.
Onze onderhoudtips
Op zoek naar enkele handige tips omtrent het gebruik & onderhoud van je meubels? Ontdek hier onze DO and DON'TS.
Bekijk de leveringskost
Hier vindt u een overzicht terug van onze transportkosten.