Waar kunnen we je mee helpen?

Veelgestelde vragen
Is het artikel in voorraad?

Op onze website kunt u steeds zien indien het artikel al dan niet in voorraad is. De stock van een artikel kan snel wijzigen, waardoor de stock op website behoudens fouten is. Ook in de winkel zelf, staat aangeduid bij het artikel zelf of deze in voorraad is of niet. Onze interieuradviseurs kijken graag even na voor u indien het artikel direct kan worden afgehaald.

Is het artikel mogelijk in een andere stof of opstelling?

Het gros van onze artikelen zijn mogelijk in verschillende uitvoeringen. U kunt de kleur wijzigen, de opstelling van uw salon veranderen, de stof aanpassen en nog veel meer. Gezien de vele mogelijkheden met onze meubelen, vraagt u best advies aan één van onze interieuradviseurs. Zij zullen u met plezier begeleiden naar het meubel dat perfect past binnen uw interieur!

Waar kan ik meer info krijgen over een artikel dat ik in de winkel heb gezien?

Idealiter is het steeds beter om specifieke informatie over artikelen na te vragen in onze winkel. Zo kunnen onze interieuradviseurs u perfect advies op maat geven. Lukt het u toch niet om langs te komen? Neem dan gerust contact op met onze klantenservice zodat we u zo verder kunnen helpen. Dit kan via mail (sales@prenuptia.be).

Onze onderhoudtips

Op zoek naar enkele handige tips omtrent het gebruik & onderhoud van je meubels? Ontdek hier onze DO and DON'TS.

Bekijk de leveringskost

Hier vindt u een overzicht terug van onze transportkosten.